luns, 31 de decembro de 2007

Día 50

10 comentarios:

Anonymous dixo...

eu temo un poster do grito de Munch fumando un peta/porro

pero iste sáese
:-)

peke dixo...

Feliz 2008, meu. :)

X dixo...

Feliz 2008.

CresceNet dixo...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Pájaro Azul dixo...

¡FELIZ 2008!
Que todos tus deseos se vuelvan gozosa realidad.
Un abrazo.

Daniel Rambaut dixo...

O Daniel está sacándose de enriba o "arrepio" que lle produciu a "photo"...
ainssssssssss....este kaplan¡¡¡

Daniel




pd: e digo eu... que Feliz Ano ¡¡¡

Fada Branca dixo...

Feliz 2008, aqui me tes neste mundo de novo despis das vacacións, bicos

Raposo dixo...

E Deus dixo: "¿Tu también hijo mío?"

Misai dixo...

Seica quedaches extasiado coa imaxe de deus, ou?? (serán os efectos do pitillo)
continúe, ou haberá manifestación

peke dixo...

Pero como! Aínda sen actualizar?