mércores 18 xaneiro 2012

As máis visitadas

Remexendo aquí e acolá pola parte das costuras, entre outras inutilidades que o Amo do Calabozo nos ofrece xentilmente como cebo, atopo a lapela en que atesoura a listaxe das dez entradas máis visitadas e/ou lidas do ano pasado neste Reincidente, que ao parecer e contra todo pronóstico, foron (por se alguén quere dar de comer á saudade), as seguintes:
1. Salce.
2. Recomezando.
3. Cando era pequeno...
4. Trece días.
5. Parabéns!
6. Tránsito.
7. A bicha
8. Pola rúa dos 46.
9. Testamento.
10. Voto.

8 comentarios:

Peke dixo...

Pasa algo moi curioso co seu primeiro enlace. Lea o correo, por favor.

mariajesusparadela dixo...

Alguén seguro que as viu todas.

Dilaida dixo...

Intentaba ver algúns que non lembro se os lin no seu momento pero o enlace lévame seguido a Tránsito.

zeltia dixo...

ah vou buscar eu a miña!

zeltia dixo...

e eu sempre lle leo todo o que postea ;-)

Aldabra dixo...

non sei onde atopades esas cousas tan interesantes, vou ver si atopo eu algo...

eu son como Zeltia, dende que cheguei aquí, léolle todo o que postea... semella que vostede provoca adición.

biquiños,

pinguim dixo...

Está óptimo para mim o novo sistema de comentários.
Um enorme obrigado.

Anónimo dixo...

O voto será a nossa grande arma... se bem utilizado!

mfc
Pé de Meia